Reklamacje (Towar wadliwy)
Jeśli produkt jest uszkodzony, ma wadę fabryczną lub jest niezgodny z zamówieniem, masz prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub niezgodności towaru z umową (zgodnie z Kodeksem cywilnym oraz ustawą o prawach konsumenta).
Jak zgłosić reklamację?
- Napisz do nas na adres e-mail: kontakt@skin-food.pl i opisz dokładnie problem – najlepiej dołącz zdjęcie przedstawiające wadę produktu.
 - 
    W wiadomości podaj:
    
- numer zamówienia,
 - swoje imię i nazwisko,
 - datę zakupu.
 
 - Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
 
Jeśli reklamacja zostanie uznana:
- zwracamy koszt zakupu produktu, lub
 - oferujemy wymianę towaru na nowy – zgodny z zamówieniem i pozbawiony wad.
 
Dziękujemy za zaufanie i zapewniamy, że do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.
